فعالیت 570 راهدار و کشیک راهداری نوروزی در بوشهر
نوشته شده توسط : احسانی
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد
فعالیت 570 راهدار و کشیک راهداری نوروزی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در ایام نوروز برای بهبود وضعیت عبور و مرور در محورهای این استان 460 راهدار و بیش از 110 کشیک راهداری در سطح بوشهر فعال هستند.

خبرگزاری فارس: فعالیت 570 راهدار و کشیک راهداری نوروزی در بوشهر

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی استان بوشهر با بیان اینکه ناوگان راهداری استان بوشهر در کشور پیشتاز است، تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات ویژه محورهای ارتباطی استان بوشهر وضعیت بهتری پیدا کرده و تیم‌های راهداری امدادی نیز با نهایت تلاش خود در خدمت مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: برای تسهیل و آسایش مسافرانی که به استان بوشهر می آیند تعداد 10 هزار نقشه به همراه دعای سفر و بروشور را بین مسافران توزیع کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: این اداره کل همچنین به منظور ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات بیش از 150 پلاکارد حاوی شعارها و نکات ایمنی را در محورهای اصلی استان نصب کرده است.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از آمادگی راهداران برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و با اشاره به حضور راهداران همزمان با ایام تعطیل در محورهای استان بوشهر ادامه داد: 110 کشیک راهداری ساماندهی شده‌‌اند و از 25 اسفند ماه در راهدارخانه‌های استان مستقر می‌شوند.

صفایی پاکسازی حاشیه راه‌ها، لکه گیری، نصب علائم، شستشوی تابلوها و تجهیز آماده‌سازی راهدارخانه‌های استان برای اسکان مسافران در مواقع لزوم را از جمله اقدامات این اداره در نوروز بر شمرد.

وی نصب بنر با پلاکارد با عناوین شعارهای ایمنی و راهنمایی مسافران در جاده‌ها، ساماندهی و استفاده از سیستم مانیتورینگ جاده‌ها برای مدیریت و کنترل ترافیک در بزرگراه‌ها را از دیگر اقدامات این اداره کل در عید نوروز عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به فعالیت 460 راهدار در مناطق مختلف استان اذعان داشت: این راهداران با 88 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در محورها و راه‌های مواصلاتی استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری رانندگان و مسافران با عوامل راهداری و پلیس راه در ایام نوروز شاهد هیچ گونه حوادث ناگواری در جاده‌های استان نباشیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: